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・ | コンシューマゲームの企画、管理、製作、調整 |
・ | 既存企画の再構築、チームウオータリング |
・ | 次世代の、人々を幸せにする広義のインターフェイスの研究 |
・ | 聞き取りと試作による、イメージの具体的なシステム化 |
・ | [NEW] プロジェクトリサイクル。開発が終了したり中断したプロジェクトソースをお借りしそのリソースを利用して新たなゲームの生成しご提案 |
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うたうたウ〜 (PlayStation) 2000 find tones by listening carefully and play musical-instruments. then you can feel as if you do session with NPC. |
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エポケ( WINDOWS) 2001-2003-> 3D-GUI interface with cute-characters,simple control,
is like windows-3D-OS, powered by clockwise win3D technology.. : base concept,trial production, concept direction, programming with oversea team, they work on 3D-GUI engine. bat, pythom,LW, |
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メールの感情解析(携帯)試作 2004 text analysis-app based on static value such as japanese oriented language. : research & making trial application. windows c++. |
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文章の感情解析 研究Prj. 2004-2005-> Advanced reseach: based on growing DB : DFYLD, not algorithm. windows c++ |
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次世代株取引モニタシステムの研究開発,商用化 2007- research a advanced stock trade monitoring system, Start for biz. c++ |
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業務用アーケードshooting (ARM) 2008-2009- programing on pgm2 with oversea team. ARM c++ |
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ゲーム事業部立ち上げ案件,ゲーム企画審査,app試作(iOS), 2009- conculting for start new game section in their company, plan checking, making trial application. iOS |
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| planing for menu and events of insects-related. |
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